top of page
  • Writer's pictureChristine Yip

心靈排毒

現代人著重身體健康,久不久會以飲食、運動幫自己排毒。咁心靈呢?心靈要排毒嗎?

情緒、心結、負能量…等等,久不久,我哋都要放低啲。而所謂嘅放低啲,就係 let go。

講就易囉,點 let 同點 go 呢?


每個人都可以有自己嘅方法舒緩情緒,調整自己,有人會睇本書、睇場戲、做吓小手工、聽歌、跳舞、做瑜伽。我個人比較貪方便,求其有個地方比我閉上眼、專注呼吸十幾分鐘,就得嘞!


你可能會問,就係咁簡單? 係呀!就係咁簡單。 不過,簡單並唔等於容易。


當你情緒高漲、心情低落、鬱結纏繞、能量失衡時,要令自己靜落嚟,唔易㗎,過程中你可能會將症狀倍大,甚至覺得煩厭,然後迅速放棄,甚至任由自己沉溺喺症狀之中。


細細個嗰陣,唔肯食藥,阿嫲會同我講「苦日良藥,越苦越快好噃」(well,我細個已經覺得亞嫲坤我。人越大就知道,um,老人家智慧,真係要到自己變咗老人家先明)


大個咗去減肥、健身,最常聽到嗰三個字,就係「堅持呀!」


用「靜心」幫自己嘅心靈排毒,何嘗唔係一樣?!就係因為佢直視問題嘅所在,所以一開始會覺得苦。就係因為佢係一個過程,所以我哋要堅持。


不過,又唔駛咁灰!無人叫你一開始就打大佬。靜心、冥想,其實係好個人嘅體驗,無話一定要達到邊啲境界先叫得,得唔得,只有自己知,唔係由人哋幫你評分。簡簡單單,閉上眼睛,呼吸 10 分鐘,比自己享受吓呼吸嘅過程,都可以好得!


可以比自己靜耐啲嗰陣,咪問吓自己「最近點呀?」咪比啲時間自己自問自答囉。

做多幾次,咪同自己講吓數「乜我真係咁嘅咩?」又試吓同自己講「唔係咁都得嘅,放低幾兩,沖走咗,一身鬆哂!」

自愛
廣東話聲音導航

文字:Christine Yip @姬絲汀生命日誌

圖片:pixabay.com

bottom of page